ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

  • ცხელ-ცხელი ამბები

    ნებას გაძლევთ, ტრაკში გაიკეთოთ თქვენი "ტფილისი" და თბილისელობა

    ნებას გაძლევთ, ტრაკში გაიკეთოთ თქვენი "ტფილისი" და თბილისელობა
    „ქალთა მოძრაობის" წევრი ბაია პატარაია სოციალურ ქსელში თბილისელობისა და ჩამოსულობის „მარადიულ“ პრობლემას ეხება: „ბოლო დროს, რამდენჯერმე მკითხეს, რომელი რეგიონიდან ვარ და მესიამოვნა, რომ თბილისელს არ მიმამსგავსეს. მთელი ბავშვობა და სტუდენტობაც კი იმაზე დამცინოდნენ, რომ გარეუბნელი ვიყავი. როცა გაიგებდნენ, რომ მუხიანში ვცხოვრობდი, უცაბედად სიმაღლეში მომატებული გადმომღიმებდნენ ხოლმე ზემოდან, ან პირდაპირ "მუუუუუუუ-ხიანში?!" "გამეხუმრებოდნენ". თავიდან ვფიქრობდი, რომ მხოლოდ უტვინოები იქცეოდნენ ასე (თუმცა არც მთლად მასეა საქმე). ზოგჯერ ახლაც მეკითხებიან "რომელი სკოლელი ვარ", (ესაა უბნელობის გამორკვევის შეფარული მცდელობა). ბოლო დროს რამდენჯერმე ისიც მკითხეს, რომელი რეგიონიდან ვარ და არ დაგიმალავთ, მესიამოვნა, რომ თბილისელს არ მიმამსგავსეს. ჰოდა, რა მინდოდა მეთქვა, ძვირფასო თბილისელებო, ამაზე მეტი პროვინციალიზმი იშვიათია. მე კი ჩემი მხრივ, ნებას გაძლევთ, ტრაკში გაიკეთოთ თქვენი "ტფილისი" და თბილისელობა,"- წერს პატარაია სოციალურ ქსელში.

    უახლესი

    ყველაზე კითხვადი

    Facebook

    Загрузка...

    TOP.GE მთვლელი

    liveinternet.ru მთვლელი