ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

  • ცხელ-ცხელი ამბები

    სასიყვარულო ლექსები!

    Картинки по запросу სასიყვარულო

    შენზე ფიქრები...


     შენზე ფიქრები მართობს, 
    ქუჩას ნაკვალევს ატყობს,
    ქარი სტვენს ,თითქოს მახრჩობს
    თოვს და თვალებზე მათოვს...
    მინდა მოვიდე ახლოს,
    სული ამომძვრეს მარტოს,
    გათენებამდე მტანჯოს,
    შენი კოცნა და ბაგე
    გულს ათბობს ,სულს უცბად ათრობს.
    მინდა შეგიგრძნო ტანში,
    ყურში მესმოდეს სუნთქვა,
    მე ამ გრძნობებით აღვსილს
    შენი ყურებაც მსურს თან.
    მინდა ვუყურო თვალებს,
    წარბებს ,წამწამებს ,კანს ,ფერს
    მინდა ჩაგიკრა გულში
    და სითბო ვიგრძნო სულში.
    დაბერავს უცებ ქარი,
    ამითამაშებს გრძელ თმებს,
    მე კი ფიქრებში გართულს
    აღარც დღე მახსოვს დს არც თვე.
    უმიზნოთ ჩუმად ჩემთვის დავდივარ გეძებ კვლავაც,
    ხან ვის გამსგავსებ,ხან ვის
    გეძებ არ ჩანხარ არა!
    გაყინულ ხელებს ვითბობ,
    ქურთუკში დინჯად ვიწყობ,
    ისევ იმედის რწმენით
    გავყურებ იმ გზას დიდს,შორს.
    ბოლოს ყველაფრით დაღლილს უიმედობა მიპყრობს,
    მე ვგრძნობ, წამია ბოლო
    ფარხმალს ვყრი თოვლში ვგლოვობ,
    მე ვგრძნობ ,ქარია მკაცრი მათოვს და თოვს და თოვს
    ახლა, წამია წასვლის მარტო დარჩენის და ბედთან გაყრის..



    რომანტიული ღამე


    შენი სისიშვლე საწოლს აჩუქე
    როცა, ღრიალებდა ღამე მიწაზე.
    სნეული სხეული, სივრცეს დაუთმე
    დაწერე ,,ღიმილი" ღმერთივით მინაზე.

    ტუჩების ელვა, ელევა სიტკბოს
    როცა, სხივები სიმებით უკრავს.
    საწოლზე ცეკვავს ცეცხლების სილბო,
    საოცარ სოლოს ვუცხადებთ უარს

    მალე მიადგება საათი თორმეტს
    ვით, მათხოვარი მდიდარს სათხოვრად.
    ვნება ვარვარებს ვით, ცხელი თონე
    სიცხეში სიყვარულს გიტოვებ სახსოვრად.

    ღამე იცვლება ირგვლივ ნათებად,
    პირქუში წყვდიადი წყვეტს არსებობას.
    დღეს დამშორდი, იქეცი მონატრებად,
    საწოლს შენი სხეული აღარ დაეტყობა.



    მთვარე


    მე ხომ მიყვარს ღამე, და ღამეში მთვარე
    მარტში წვიმაც მიყვარს და ნამგალა მთვარეც.
    ეხლა ღამე არის? არა შუაღამე
    ვდგავარ ფანჯარასთან და ვუყურებ მთვარეს.
    მაგონდება ძველი მოგონება შენზე,
    ჩუმად მომდის ცრემლი და მეცემა ხელზე,
    მახსოვს რომ მითხარი, შენთან ვიქნებიო
    მე არ დაგტოვებო ერთად ვიქნებითო.
    ეხლა მეცინება მე შენ რომ გიხსენებ,
    რატომ შემიყვარდი დღესაც ვერ ვინელებ.
    ვიცი... მომენატრე, ჩემთვის ვაღიარებ,
    მაგრამ შენს სიყვარულს მე ვერ ვაღიარებ.
    მართლა მომენატრე დედასგეფიცები,
    მაგრამ მე ჩემს გულში ადგილს ვერ გიძებნი.
    ეხლა ზამთარია და იმ ყინულს ვალღვობ,
    შენ რომ დამიტოვე, გულში სამუდამოდ.
    ეხლა ღამე არის მე ხომ მიყვარს ღამე
    ღამე შენც მიყვარხარ და ნამგალა მთვარეც ...


    მომენატრე, მაგრამ შენთან, ვერ წამოვალ ესე მალე ....


    რატომ ვფიქრობ სულ სიკვდილზე
    და უზომოდ ჩამკვდარ სულზე,
    რატომ ვფიქრობ სულ სიკვდილზე
    და ჩემების ნატკენ გულზე.
    მე ვიცი რომ სხვა ჩემს გულში
    შენს ადგილს ვერ ჩაანაცვლებს,
    შენთან მინდა ჩამეხუტო
    და ცრემლები მწმინდო ამ დღეს.
    დღევანდელ დღეს შენ წახვედი
    სამუდამოდ მიგვატოვე,
    იქნებ მითხრა იმქვეყანას
    უფალი მეც მიპატრონებს?!
    შენთან მინდა ვერ ვუყურებ
    მე ბებიკოს ნატანჯ სახეს
    შენთან მინდა ვერ ვუყურებ,
    მე შენს სურათს, შენს საფლავზე.
    მომენატრე მაგრამ მე დღეს
    ჩვენს ოჯახს ვერ მივატოვებ,
    მომენატრე მაგრამ შენთან
    ვერ წამოვალ ესე მალე...
    როცა მოვალ, როცა გნახავ
    აღარასდროს მიგატოვებ
    მერე ჩვენთვის გავიხსენებთ
    სააქაოს ლამაზ დღეებს...



    გიორგი ყელბერაშვილი "შენი თვალები"


    გარეთ ხმაური,
    სულში სიჩუმე.
    მე სიყვარული
    ვერ გავიყუჩე!
    თუ სიკვდილამდე
    არ მომასვენა?!
    გულის სიღმეში
    ადგილს მივუჩენ.

    ღიმილს დავიხმარ!
    მოვეფარები...
    რა დამავიწყებს
    შენი თვალები,
    ისე ზღვის ფერი,
    ისე ნათელი
    როგორც ოქროსფრად
    დილის ტალღები.

    აშრიალებდნენ
    ამ თმის მშვენებას ,
    ან შეყვარებულს
    მე მეჩვენება?!
    შენი სილაღე
    შენი მშვენება...
    რომ დაუკარგა
    გულს მოსვენება









    წყარო: www.lexi.ge

    უახლესი

    ყველაზე კითხვადი

    Facebook

    Загрузка...

    TOP.GE მთვლელი

    liveinternet.ru მთვლელი