ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

  • ცხელ-ცხელი ამბები

    „მეც თანატოლის წამოძახებით გავიგე სიმართლე... შევხვდი ჩემს გამჩენ დედას, არ ჩამეხუტა“- კიდევ ერთი სკანდალური აღიარება- ნახეთ რას წერს ცნობილი ჟურნალისტი

    ამერიკაში მოღვაწე ჟურნალისტი ცისნამი საყვარლიშვილი ფეისბუქზე ამაღელვებე ისტორიას წერს.

    „მეც თანატოლის წამოძახებით გავიგე სიმართლე. მას აღარც კი ემახსოვრება, როგორ მატკინა გული. მე კი ამ ტკივილით ვცხოვრობდი სანამ არ გავიზარდე და თავად არ ვკითხე ჩემს მშობლებს.
    ნეტავ იცოდეთ როგორმა ხალხმა გამზარდა, ორმა ღვთისშვილმა.
    მადლობა დედა.
    სიმართლე უთხარით შვილებს, გთხოვთ! პროფილს ვუყურებ და ვბღავივარ. არავინ იცის, რამდენ ტკივილს იტევს, ჩემი გული და ჩემი ღიმილის უკან, რამხელა სევდა იმალება!...

    მე შევხვდი ჩემს გამჩენ დედას, თუმცა კიდევ უფრო მეტკინა გული, რადგან არ ჩამეხუტა...
    როცა დადგება დღე და მე, პროფილში მოვყვები, ჩემს სევდიან ისტორიას, მთელ საქართველოს პირი ღია დარჩება, ხოლო სამ ადამიანს მაგრად გაუტყდება თავისი არსებობა!
    ყველაზე დიდი ტკივილი, როცა გტოვებენ, ისე რომ უკან არ იხედებიან. ორჯერ მიმატოვეს ცხოვრებაში და რატომ ავირჩიე მარტოობა? მხოლოდ იმის შიშით რომ კიდევ ვიღაცამ არ მიმატოვოს! ამას ყველა ვერ გაიგებს, მხოლოდ ისინი ვისაც გული მაგრად ეტკინათ.
    ზუსტად ვიცი, ის სამი ადამიანი აუცილებლად ინანებს, ჩემს მიტოვებას!
    თამუნა მუსერიძს- მაგარი გოგო ხარ, შენ და გულით გისურვებ ყოველივე კარგს!“



    წყარო

    უახლესი

    ყველაზე კითხვადი

    Facebook

    Загрузка...

    TOP.GE მთვლელი

    liveinternet.ru მთვლელი