ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

  • ცხელ-ცხელი ამბები

    რა წერილობითი გაფრთხილება მიიღო „რუსთავი 2“-მა

    საქართველოს კომუნიკაციების ეროვნული კომისიის აპარატის აუდიო-ვიზუალური მომსახურებების რეგულირების დეპარტამენტმა  მიმდინარე წლის თებერვალსა და მარტში რიგი მაუწყებლების ბადეში განთავსებული პროგრამების სპონსორობის  და პროდუქტის (საქონლის/მომსახურების) განთავსების წესების დაცვის მონიტორინგი ჩაატარა.

    მონიტორინგის შედეგად პროგრამების სპონსორობის  და პროდუქტის (საქონლის/მომსახურების) განთავსების წესების დარღვევის შემთხვევები ხუთ ტელეკომპანიას დაუფიქსირდა, კომისიამ  4 აპრილს გამართულ სხდომაზე წერილობით გააფრთხილა შპს „სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2". გასული ორი კვირის განმავლობაში იგივე შინაარსის დარღვევის გამო წერილობით გაფრთხილება მიეცა შპს „სტუდია მაესტროს", შპს „ტელეკომპანია პირველს", შპს „იბერია  TV"-ს, და შპს „ტელეიმედს".

    „მაუწყებლობის შესახებ" და „რეკლამის შესახებ" საქართველოს კანონების თანახმად, პროგრამაში პროდუქტის (საქონლის/მომსახურების) განთავსებისას, აკრძალულია პროდუქტის შეძენისაკენ პირდაპირი მოწოდება და პროდუქტისათვის გადაჭარბებული მნიშვნელობის მინიჭება, ასევე სასპონსორო ტიხრებში საქონლის/მომსახურების შეძენის, მიწოდებისა და მოხმარებისაკენ პირდაპირ მოწოდება. კომისიამ მიიჩნია, რომ ხუთივე ტელეკომპანიამ დაარღვია პროგრამების სპონსორობის  და პროდუქტის (საქონლის/მომსახურების) განთავსების წესები.

    უახლესი

    ყველაზე კითხვადი

    Facebook

    Загрузка...

    TOP.GE მთვლელი

    liveinternet.ru მთვლელი