ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

ყველა პოსტი ერთ სივრცეში

  • ცხელ-ცხელი ამბები

    ელისო კილიძე :ბატონო ზურაბ,მე მრცხვენია რომ ჩემს ქალიშვილს სამართალს ასწავლით !!!!

    ელისო-კილაძე
    ელისო კილაძის სკანდალური ფეისბუკ პოსტები, ტრადიციულად გთავაზობთ უცვლელად:
    ასევე გთავაზობთ სტრასბურგელ მოსამართლის ფოტოს, ვინც დროებით შაჩერა უსამართლო ქართული სამართალი.
    „მძიმე დღეები იყო..
    მთავარი ბრძოლა ჯერ კიდევ წინაა.
    ქვეყანას რუსი ოლიგარქი უნდა მოვაშოროთ …
    ამ დღეების განმავლობაში ყველაზე მძიმე ემოცია ჩემთვის იყო ჩემი ქალიშვილის რეაქცია,როცა უზანაესი სასამართლოს გადაწყვეტილებაზე მისი საყვარელი ლექტორის ზურაბ ძლიერაშვილის ხელმოწერა აღმოაჩინა.
    გიღირდათ ?!
    ბატონო ზურაბ,მე მრცხვენია რომ ჩემს ქალიშვილს სამართალს ასწავლით !!!!
    ამ მოსამართლეების სურათებმა მთელი საქართველო უნდა მოიაროს.
    ნინო გვენეტაძე კი უმკაცრესად უნდა დაისაჯოს !
    არ შეიძლება სამშობლოს სამართალი მოპარო !“
    „მარგინალი ქოცები თბილისში ამერიკის საელჩოს დარბევას მართლა ითხოვენ ?!
    სამგლე გოჭებივით არიან ატეხილები-არ მოისვენებენ სანამ ბიძინას ანგარიშებს არ მიადგებიან😅😅😅
    „რუსთავი 2 -ის საქმე ჩვეულებრივი ქეისი არ არის…
    ვიზალიბერალიზაცია თუ გაუქმდებოდა,გაზაფხულამდე რუსული პროპაგანდა წაგვლეკავდა.
    გაზაფხულზე აფხაზეთის რკინიგზა გაიხსნებოდა და რუსეთიც სავიზო რეჟიმს გააუქმებდა.
    ესაა პლან ბ.
    წინ დიდი ომი გველის !!!“
    „სტრასბურგს თეას ცრემლების არ სჯერა.
    რუსთავი 2-ის მოპასუხე ადამიანის უფლებათა ევროპულ სასამართლოში საქართველოს სახელმწიფოა.
    სულ სათითაოდ დაუთვლიან რუსთავი 2-ზე ყველა საჯარო პირის ყველა სიტყვას და სტატუსს !!!!“
    „დაგვიანებული რეაქცია :
    “რეაქციის” ეთერში გუშინ სიტყვის თავისუფლებაზე ბჭობდა მალხაზ გულაშვილი ,რომელიც ცხინვალის გავლით გაიქცა რუსეთში და მაგიდასთან იჯდა გია იაკობაშვილი,რომელმაც თამაზაშვილის დაკვეთით წამლის ბარიგა ქეთევან ზარნაძის უბინძურესი წერილი ჩემს ოჯახზე და შვილზე (!!!!) ისე გამოაქვეყნა პასუხის გაცემის საშუალებაც კი არ მომცა.
    მკლავს ეს ყალბი პათოსი და ორმაგი სტანდარტი-ესაა ჩემი რეაქცია !!!!“
    „ეჰ,აურია შამანმა ქვები აშკარად…
    დეკანოზის წყევლამაც გაჭრა.საგვარეულო წყევლა დიდი ტვირთია…
    ჰააგაზე რამე გსმენიათ,ქოცებო ?!
    მშვიდობიანი დილა,მეგობრებო !“
    წყარო

    უახლესი

    ყველაზე კითხვადი

    Facebook

    Загрузка...

    TOP.GE მთვლელი

    liveinternet.ru მთვლელი